THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Friday, July 24, 2009

SaMpai BiLa YeK...

Kali nie aku meluahkan cetusan lagi...kadang-kadang aku bertanyer sendirian sbb aku malas nak berkongsi masalah dan pengalaman dengan orang lagi...bagiku semua nyer x boleh dipercayaai...
Aku kadang-kadang sedih bila mengenangkan nasib diriku sendiri...bukan ape, kadang-kadang dalam kehidupan ini penuh dengan kepura-puraan..penuh dengan muslihat. bagaimana harus aku menghadapi semua ini...aku selalu jugak terfikir mengapa, kenapa, dan sampai bila harus aku harungi segalanya demi untuk membahagiakan orang lain...Sedangkan hatiku menangis tiada siapa yang peduli...mengapa perlu ada rahsia di antara kita dan mengapa dikau terlalu sukar untuk menyatakan hal yang sebenarnya...mengapa juga perlu dikau mendolak-dalik tentang semua hidup ini...sampai bila dan mengapa dikau lakukan perkara ini....mengapa tidak dikau lakukan sepertimana yang telas dikau lafazkan suatu ketika dahulu...disaat-saat awal perkenalan..daku mengharapkan apa yang keluar dari setiap patah perkataan itu menjadi realiti dan bukan angan-angan yang sentiasa mendorong untuk ku mencari punca permasalahan itu...mengapa daku yang selalu menerimanya...tunjukkanlah kehebatan dan kelantanganmu..sebagaimana orang lain mengenalimu...kadang-kadang aku amat menderita diatas setiap ape yang berlaku...bagaimana harus aku laluinya...Ya Allah tolonglah hambamu yang lemah nie...hambamu tidak sekuat yang ingin dikau uji...cukuplah Ya Tuhan...hambamu sudah tidak mampu lagi...

0 comments: