THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Wednesday, July 22, 2009

DiLuKai...

Bagaimanakah perasaan anda jika hati anda dilukai oleh orang boleh dipercayai selama ini... orang yang menjadi tempat mencurahkan hati dan permasalahan...ketika itu aku rase seperti ada dentuman yang sangat kuat menghempas perasaan ku...aku semacam tidak percaya apa yang terungkap itu keluar dari mulutnya sendiri...dengan tidak mempunyai sedikit perasaan pun terus melemparkan kata-kata itu...ketika itu,hanya tuhan yang mengetahui betapa pedihnya dan tergurisnya perasaanku...tapi tuhan maha mengetahui setiap perbuatan dan keterlanjuran insanya...pasti mungkin suatu hari, tuhan tetap memberi pembalasan terhadapnya walaupun bukan dalam jangka masa yang pendek...aku akan tetap bertahan tapi tahap kesabaran yang aku miliki mungkin tidak seteguh mana....mungkin suatu hari aku akan bersuara lantang menentang segalanya...kita lihat dan tunggu sahaja waktunya jika sejarah ini mungkin berulang lagi...tapi apa yang penting aku bkn jenis yang suka bertukar pasangan...bagiku, hanya dia yang aku sayangi walau apapun terjadi dan selagi ia menyayangiku....

0 comments: