THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Saturday, July 11, 2009

MeNgApE SeMuAnYa BeRuBaH...

Kini sudah lebih seminggu berlalu pembelajaran dalam semester ini...Semester ini merupakan semester final untuk aku...projek kali ini dilaksanakan di pulau mutiara. Malahan terdapat banyak aktiviti yang ingin dilaksanakan untuk projek final kali ini...kadangkala aku pening jugak...banyak sangat masalah yang aku lalui...aku tidak sekuat insan lain...banyak perkara yang memeningkan kepalaku...mana tidaknya, dengan masalah peribadi, finalnya dan banyak lagi... Bagi diriku, timbul pelbagai persoalan dalam kotak fikiranku ini....Mengapa insan yang kusayang tidak seperti dulu lagi...banyak perubahan yang berlaku dalam dirinya...Antaranya dari segi perwatakan, percakapan, tindakannya serta segalanya berubah dengan begitu cepat...Aku pun tak tahu apakah punca berlaku semuanya...salah akukah????????Dimana perginya insan yang dulu kukenali....pulangkanlah dia kembali kepadaku...Aku merinduinya dan sangat-sangat merindui suasana seperti dulu...kerana bagiku hanya itu yang dapat membahagiakanku ketika ini...Kemanakah harus kucari????? Bagi menghadapi final project ini, aku memerlukan sokongannya serta dorongan daripada di sini...Tolonglah Kembalikan keadaan seperti asal...kasihanilah hambamu ini....

0 comments: