THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Saturday, August 29, 2009

SediH nYa.....

Setiap kali aku sakit, aku ditindas or dimarahi pasti aku mimpi arwah mak datang...malam tadi (30 Ogos) aku sakit perut yang amat sangat...memang dah lemah badan nie rasanyer...tapi apa kan daya nak mengadu pada siapa...semua sedara jauh-jauh...masing-masing ader tanggungjawab sendiri...lagi pun aku malas nak menyusahkan orang...sebelum nie pun aku kena marah ngan abangku...pasal project final aku...mungkin mak tau kot yang aku dalam kesusahan...tapi apa kan daya, mak hanya datang dalam hayalan bukan reality...mak terima kasih datang jenguk lin...mak, lin rindu kat mak...sekarang kalau lin ada masalah, tak tau nak cakap dan ngadu kat siapa lagi...dia orang tahu nak marah jer...bukan nak tanyer apa masalahnya...mak, lin rase mcm lambat sangat nak abis...lin nak tunaikan hajat mak...mak doakan lin yer...lin tak akan tunjukkan pada orang sekiranya lin ada masalah...lin lebih suka berdiam diri...hanya mak yang tahu sbb tu mak datang kan....terima kasih mak...lin syg mak...

0 comments: