THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Sunday, August 30, 2009

HaRi-HaRi SeTeRuSnYa....

Hari ini aku meneruskan lagi perjuangan yang belum selesai dan sampai bilalah nak selesainya...aku kadang-kadang takut jugak...bila lah nak selesai kalau tindakkannya macam tak berjalan jer...aku sebenarnya risau tentang sponser Petronas nie..bkn ape, jika lambat takut tak diterima plak...dahlah syarikat besar...ADUHAI...pening-pening...bukan tu sahaja, ini merupakan project final aku...oleh itu, untuk keselamatan, aku ambik tindakan untuk buat backup tajuk lain...orang tak tau masalah aku...betapa risaunya hatiku, hanya tuhan yang tau...walaupun luaran nampak gumbira tapi jauh disudut hatiku..??????HUHUHUHUH:(...Ya Allah, berikanlah hambamu ini kekuatan, Kau tabahkanlah hati hambamu ini, Kau permudahkanlah perjalananan hidup hambamu ini, Kau capaikanlah setiap apa impian hambamu yang lemah ini, hambamu tidak mampu menanggung segala ujian-ujian yang sehebat ini... Ya Allah...Kau berikanlah secebis cahaya untuk hambamu meneruskan perjalanan ini dengan tabah seperti mana yang Dikau harapkan...Ya Allah...hanya Dikau yang mengetahui segala....Amin....

0 comments: