THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Friday, April 10, 2009

BaCk To NoRmAl...

Setelah 2 hari aku tidak bertanya khabar n dia juga tidak bertanyer khabar, akhirnya..kekalutan pun berakhir...pertemuan antara empat pasang mata kami rancang...setelah diskusi selesai...kami besepakat untuk memaafkan kesalahan masing-masing dan mengakui setiap kelasahan yang dilakukan..Pada aku...apa yang penting dlm perhubungan itu adalah kejujuran..kesetiaan..kesefahaman..keikhlasan...dan sebagai pokoknya adalah ketakwaan..
Aku tak pernah memandang harta dan kedudukan...sebab bagi aku..aku rase perkara macam tu mudah untuk diperolehi dan pada aku itu cuma sementara dan tak pernah kekal..yang kekal adalah 5P..semoga tiada kekalutan lagi yang sehebat dugaan tempoh hari.. aku tahu, aku jenis orang yang cepat lembut hati dan mudah tersentuh...jadi memang aku akan cepat terasa jika ader perkara yang menguris perasaanku..apa-apa pun...
TeRiMa KaSiH TuHaN...

0 comments: