THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Thursday, September 18, 2008

Tanggal 18 September...

Macam biasa...aku pergi ke kelas Advertising...tapi aku gi lah awal sikit coz nak hanto assigment sejarah...lepas hanto assigment tu, aku terus gi kelas...tapi kat lab tu x der org...kenape yek????persoalan bermain difikiran...tunggu punya tunggu sampailah kul 2.45 tapi lecture tak datang...tak lame kemudian ...budak2 lelaki pun datang...dia org bawak berita sedih..dia kater lecture tu dah x mau ajo kite lagi sbbnya, dia dah pegang byk kelas so x larat...aku ckplah ngan bebudak nie...so ape jadi ngan kite?????
Aku tel lecture tu...dia kater kelas batal lak..pastu dia kate...x tau citer ker? aku wat2 tak tau.....dia kater x pelah...nanti saya bagi tau masalahnya...so aku n the geng pun balik umah...
tapi aperlah yang akan jadi ngan kiter...terdapat perngasingan pendapat kat cini...yang group kiter lebih suka jd cikgu...yang group lain lebih suka kerja kat industry...so pertelingkahan minda tercetus kat cini...yang jadi masalahnya..kiter semua yang nak jadi cikgu nie..terumbang-ambing....dimanakah silap nyer....siapa yg harus dipersalahkan....issshhhhh...problem2....

0 comments: