THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Monday, September 15, 2008

Syukur...

Alhamdullillah....
Siap jugak aku memendekkan esei Sejarah Malaysiaku...aduhai penat gak..mula-mula pening gak nak pendekkan...bukan senang....mula-mula tanyer ok...tapi lepas tu tanye kena marah...huuhuhuhuhuhu...terus tak mau tanyer lagi...cikgu marah...anak murid takut dan terus buat sendiri...nasib badan....coooobaaaan...bukan senang nak nuntut ilmu nie...susah senang, hanya aku yang tahu...aku bukan jenis yang suka ambik kesempatan atas kelebihan orang lain...lebih baik aku wat sendiri....sekurang-kurangnya orang akan respect aku...kalu aku harap pada orang...aku dapat aper? kalau betul ker .....salah ker....yang penting aku usaha sendiri...itu prinsip hidup aku...orang nak kater aku sombong ker....aper ker....biak pi lah...janji aku tak kacau hidup orang dan aku harap orang tak kacau hidup aku gak...
Walaupun orang kater aku senang jer...tapi dia orang tak tau...aku pun macam insan lain jugak...kalu aku cakap pun bukan dia orang faham...so biaolah aku hadapi nyer sendiri... tak der faedahnya kalu aku cakap pada orang yang tak faham kedudukan sebenonya...betul tak...?

4 comments:

nur_hai said...

x faham sgt la..

Anggerik putih said...

Oooo...ye ker
nanti aku cube fahamkan

nur_hai said...

heheh....=)

Anonymous said...

betul2 (tiru stail upin ipin) hihihi