THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Thursday, September 18, 2008

Kehilangan lagi

Hari ini, aku kehilangan seseorang yang boleh aku anggap pengganti kepada arwah mak aku dan aku rasa tempat bapaku mengadu masalah...semalam aku kehilangan Pak Ngah dan kini Mak Long pula...Aku betul2 tergaman dengan berita ini...Aku kasihan dengan bapaku..Mak Long adalah tempat bapaku mengadu masalah dan bermanja setelah pemergian arwah mak 2 tahun yang lepas...tahun ini aku kehilangan 3 orang permata...Abang...Pak Ngah...Mak Long...pemergian mereka hanya beza beberapa bulan sahaja dan bagi Pak Ngah dan Mak Long pula hanya sehari je bezanya...tu yang buat aku betul-betul terperanjat sehingga aku hilang tumpuan bagi membuat kerja...
Aku kena tabah...walaupun hakikatnya aku bukan setabah ini...mungkin Allah lebih menyayangi mereka...pemergian mereka di bulan Ramadhan yang mulia ini adalah satu rahmat...AL_FATIHAH buat arwah-arwah...AMIN...

0 comments: